batterycharger.blogg.se

Hej! Jag är en energisk, positiv, och glad tjej som har valt att resa iväg på ett äventyr, för att hitta den djupare meningen med livet. Jag kommer främst att blogga om min resa till Sydamerika, främst Peru, där jag delar med mig om mina erfarenheter och upplevelser så gott det går. Jag är inte en bloggerska av natur, så ni får ha överseende med detta :)

Gästblogg

Publicerad 2013-06-15 04:11:06 i Allmänt

Lollo här, gästbloggar på Zandras blogg, så ber om ursäkt på förhand för raden av interna skämt.
 
Shu bre! Vad händish?!
Hoppas din fotsula mår bra och att knäna läkts efter senaste bussturen.
Mañana blir det all-in på alla fronter, todo el día! Jeje, estoy eskoyando... Eller?
 
San Miguel levererar som vanligt, true story!
 
C ya, don't wanna be ya!

 
/Your sister from another mister
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela